Lördag

Idiot naglar!
nu har jag pillat bort alla!
Skrev ett lång inlägg med massa biler i...
också kommer jag åt något så allt försvinner..
jag är så duktig...

Iaf så kom jag hem från Robin tidigt imorse.
så jag la mig och sov en timme å vakna väl runt 11 skulle ja tro.
Då skulle jag och Putte gå broarna runt.
Men när vi gick mot shell blev jag sugen på att kolla på kubbturneringen.
Den var nere på Risön..
och jag visste att pappa var där nere och spelade med jobbet.
Så vi tog och gick dit.
Där nere var de massa folk.
Så det var riktigt roligt!
Synd bara att inte mitt jobb ställde upp..
Jag hade också vela spela kubb även fast man är skit kass :P

Så nu kommer lite bilder då förhoppningsvis..

"Gossen"

"Söcka"
 
Tindra
   
Gossen fick en ny tjej! ;) Lilly
         
Pappas lag.
   
Tindra ser ganska glad ut iaf :)
 
Putte
  
Vinnaruppställning! Men gick ej vidare till final dock..
  
Ottosson spelade i ett annat lag.
      
Ottosson                                            Valeria

När vi kom hem satt dessa människor + några till.. Som hann före hem..
Alla var sugen på att ta sig ett dopp i poolen..

Pappa ville promt att jag skulle ta en bild på hans skorpa på knät...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback