Lördag

ja som sagt jobbade igår..
Efter de for jag hem öch rastade hundarna..
For sedan ner till anette en sväng och hälsade på..
Där fanns de två sötnosar..:

  

Hur gulliga som helst!
Robin mötte upp mig på stan och sen iväntade vi pappa..
Vi skulle lyxa till det och äta en pizza..
Så efter maten for vi till graninge för att greja lite med bilen..
Det tog som sin tid så jag orkade inte köra hem sedan..
Så de blev att jag sov över där..


Robin
   
Tindra

Robin fick testa liiiite bara.  


Lilly med tungan ute..  

Ebbe ville inte alls vara med på bild.. :/  

Pizzan nedanför busstation
 
Efterätten!  

hos Lundin:

 

  


På natten provade jag något på kameran som heter mörkerseende..
Fungera bra iaf ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback