Måndag

En rätt upptagen helg.
Jenny kom hit i torsdags från eskilstuna.
Sen dess har det varit full fart hela tiden.
Man har knappt hunnit andas.

Nu är man tillbaka i vardagen igen..
jobbade 9-18 idag och det var ett jobbigt pass..
Var inte alls på jobb humör..
Men på något vis fick de gå ändå.
Nu sitter man och har ätit mat.
bara sitter och vilar upp sig inför morgondagen.
Imorgon blir de jobb 8-13 och sen direkt upp till farmor tror jag.
tanten måste ju bli frisk snart.

vovvarna mina måste ju också få lite uppmärksamhet.
Så mycket möjligt att man åker och tränar en sväng.

I helgen blev jag även biten av något skumt..
Trodde först de var en spindel..
Men den kan inte göra så stor skada.
kliar som fan gör de och små prickar överallt.
är jätte svullen också så man ser snart inte mina fotknölar..
Fotknölar är de som sitter på sidan på foten..
Så inte folk tror att jag har stora bölder på fötterna :P

Får se om de blir bättre snart eller om man måste uppsöka läkare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback