Onsdag

Onsdag.
ledig.
Var imorse till farmor typ 2 timmar.
Hon kunde prata riktigt bra idag.
Men hon var less idag.
Sen när jag kom hem funderade jag och mamma på att åka och bada hundarna.
Det blev i graninge sjön.
For först till badplatsen men där var de folk!
sen for vi till vattenskidorna..
Där var de också folk men vi gick en bit ifrån så gick de bra.
Vi började kasta till hundarna och vattnet kändes jätte varmt!
Så jag och mamma tog av oss till badkläder.
Och när vi står i vattnet upp till knäna hör vi åskan närma sig.
Så vi kastar några gånger till hundarna innan vi tog in dem i bilen igen..
På väg därifrån kommer öööös regnet...
Det är så typiskt oss..
Alltid när vi ska iväg å bada blir de regn och åska..
For sen iväg och tränade hundarna lite på bruks..
Nu ligger jag i sängen och har riiiiktigt ont i huvudet... :(
Ska jobba imorrn... Igen..
12-19
Håller tummarna för en bra dag.
Nu ska jag lägga mig och vila skallen..
Natti!

Spåkulan:
 
"God afton Emma...
En person i din vänkrets tar energi från dig. Försök hålla dig undan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback