Söndag

Härregud..
Fullt upp som vanligt..
Men snart är man tillbaka i verkligheten igen..
Efter nästa helg kommer det mesta bli som vanligt igen..
Hoppas jag iaf.
Har jobbat som ett tok i veckan.
Och sen dök robin upp här på torsdag kväll så..
Han ströjde runt mig i helgen så man har inte haft en lugn stund.
Men de är skönt de också.
Idag var mamma, pappa och jag uppe på bruks..
Vi klippte och röjde..
Det är ett stoooort område har jag märkt..
Härregud vilken tid det tog..
Men ioförsig så var de inte klippt på 4 veckor tror jag.
Så bara att tänka sig hur högt gräs det var :P
fick ta om ett antal gånger :P
Får väl se hur sliten man är imorrn :P
Nu ska jag nog iaf lägga mig och kolla på en film så man blir trött..
Jobb imorrn igen..
9-18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback