Tisdag

Jaha jobb idag 8-13
Hääärlig dag!
Sånna dagar skulle man ha flera av...
Var iväg till farmor nå timmar..
Sen när jag kom hem var de middag..
Någon gratäng som inte var en jätte höjdare..
Så ja fick värma upp lite grillat istället ;)

la mig och vilade en stund efter maten för jag var helt slut.
Nyss har man tagit en prommis broarna runt igen.
Ska väl försöka hålla igång de ett tag.
Få se hur länge man klara det.
Stannade även till vid älven så hundarna fick svalka sig.
Å vad Lilly var lycklig.

Nu ska jag nog äta upp min vatten melon och sen hoppa ner i säng igen.
Mobilen är nu på verkstaden igen..
Men inte påbörjad.. Ännu..
Natti

Spåkulan:
"God afton Emma...
Din glädje och utstrålning påverkar din omgivning och ger dig tur.
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback