Torsdag

Jag är så less på att ja inte hinner något!
Är hemma i sollefteå i 3 månader och man hinner inte göra ett skit.
Man yrar runt som en galning så fort man är ledig och försöker hinna med..
De går ju bara inte...
därför jobbar jag inte på jul lov å så.
Man måste ju bara få va med familj och vänner..
idag jobbade jag 12-19..
Visst hinner man göra något på morgonen..
Men va stressigt innan jobbet..
imorrn börjar jag 13..
Ska försöka hinna ner till butik lillasyster imorrn bitti.
Öppnar 11 så ska stå och hänga på låset :P

Eftersom jag är lite seg med att ladda över bilder så kommer en liten blandning nu.

     
Fisen                         Snask                          Jag                           Jenny
 

     
Lilly var den enda som var i vattnet frivilligt!


Kommentarer
Postat av: Lulle

Ser kul ut :-)

2011-08-05 @ 02:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback