Lördag

ojoj jag vet inte hur många timmar jag sov igår..
gick ut med hundarna när jag kom hem från praktiken..
kom hem runt 3..
Fick sluta lite tidigare när det var min sista dag!
så otroligt tråkigt.
men nu är de snart tillbaka till verkligheten igen.
och snart så står man där alldeles själv!
herregud!
men förhoppningsvis går de vägen :P.
ja som sagt.
gick ut med hundarna..
kom in och sov till 7.
klev upp och gav hundarna mat.
gick ut med dem en gång till..
kollade lite på idol när de var och sen somna ja igen.
vaknade ungefär vid 12 och gick och la mig i sängen..
efter att jag varit ute med hundarna sista gången..
sov fram till klockan 7 imorse iaf.
var så otroligt utvilad och det var så skönt att kliva upp imorse.
gav hundarna mat och städade alla rummen innan klockan 12.
gick sedan på prommis i skogen med hundarna..
å så glada det var..
och så trötta de var när vi kom hem igen.
sen så har jag inte gjort så mycket mer.
värmde tacos som var kvar och det är fortfarande kvar..
sen nu så har jag då tvättat ett tag.
var en hel del.
tvättade alla gardiner och sånt som inte har med julen att göra :P
Så nu ska jag gå och ta reda på det sista..
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback