Onsdag

Jobbat idag 13-19.
Innan jobbet åkte jag ner till expert en sväng..
Ja mobilen skulle antagligen komma runt 12...
Jaaa tänkte jag..
Äntligen så vänder min otur...
Var också upp till farmor.
Där satt hon upp..
Och åt soppa!
OCH pratade!
härreguuud va roligt det var!
hon var lite arg för att vi inte kunde ta ut henne.
Men ändå!
Mycket bra stora framsteg!

Så oturen hade verkligen vänt..
Men nu när jag pratade i mobilen..
BLEV de samma skit fel som de var när jag lämnade in den.
Jävla eko som blir..
Vette fan om man ska lämna in den.
Kan man leva utan den i 3 veckor till???
SKULLE INTE TRO DE.
Men jag har väl inge större val...
kan ju inte ha en mobil som inte fungerar.
och är ny!!
Så ner imorrn på expert igen och lämna in den...

Har också gått broarna runt ikväll igen..
Duktigt tycker jag.
Så jag har nyss ätit så nu funderar jag faktiskt på att lägga mig.
Blev lite trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback