Tisdag

Blaha blaha..
tänkte åka iväg en sväng till farmor nu på morron.
Men pappa å farfar skulle dit.
Så ja väntar tills de är klar.
Sen ikväll blir de lite träning på bruks igen.
Ska träna lite med små valpisarna som ska på utställning snart :D
självklart är de inte någon av mina men dom är söta ändå! :D
Nipyran närmar sig med stora steg..
då kommer jenny upp från eskilstuna.
Ska bli trevligt.

Jag tänker fortfarande på farmor..
och jag hoppas allt blir som förrut..
Men efter en månad på intensiven??
Jag kommer ändå aldrig sluta hoppas.


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Tänker på dig och din farmor varje dag..

Och jag kommer nästa vecka! Det har gått sjukt fort :P

Vet inte vad jag ska ha med mig :S Vet inte var för kläder! :S Du skulle vara här och hjälpa mig packa... Men kul ska det bli! :P

2011-07-19 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback