Tisdag

Då har jag gjort denna dag.
Var och hälsa på farmor.
Hon rör iaf ögonbrynen lite nu..
Men ja jag vet inte..
Skönt att åka dit iaf.
åker nog dit imorrn också..
och dagen efter de..
sen jobbar ja länge de övriga dagarna så hon får vänta tills efter helgen.
Kanske är annat folk som är där å hälsa på då iaf.

Ringde om min mobil också.
börjar lessna på att inte ha min rätta..
sitter med en skit nokia som inte ens har kamera..
då kan man tänka sig hur gammal den är...

Så har lite bilder att lägga upp eftersom jag inte har varit så aktiv.
Så lägger upp lite små bilder.
Klickar man på bilderna blir de större.

Var och fiskade en kväll med pappa och Ebbe i graninge.

       

     

Knäppt lite kort här hemma också.
På lite allt möjligt som växer :D.

         

     


Och här vilar min älskade katt Fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback