Tisdag

Tuff dag idag!
Jobb 9-18
En helt vanlig dag för vissa.
Men hela dagen är förstörd...
Inte särskilt tidigt på morgon..
Men skönare att jobba 7-16 istället så har man ju lite tillgodo på kvällen.
Men var ovanligt pigg ikväll..
Så ja tog mig en prommis..
Broarna runt.
Var riktigt skönt faktiskt.
Ska försöka komma ut nu några dagar och se om de blir någon skillnad.
När jag kom hem tog vi en tur med bussen.
Mamma skulle "övningsköra".
Eller ja det blev mer parkera än att köra.

Har också fått ett nytt besked om mobilen.
"Repareras ej" ??
Men ändå var den uppdaterad och tillbaka skickad? :S
jätte jätte jätte skumt..
Så imorrn ska jag in till expert å tjata lite till..
VILL HA MIN MOBIL...
Tog inte så jätte mycket bilder med den..
Men de skulle iaf bli några bilder om dagen.

Så nu ska jag nog ta och gå och lägga mig..
Är inte så jätte trött men man blir väl om inte annat imorrn...
Lägger mig och kollar på MTV

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback