Tisdag

Jobbat idag.
12-18
Skönt att sluta klockan 6..
klockan 7 känns så sent..
Men imorrn kommer varor och så..
så jobbar
9-18 imorrn..
kommer bli tufft men de går.
får åtminstone 1 timme lunch då.
Så de är ju skönt.
Åker hem å käkar lite då.
Har spelat sollefteå spelet med mamma å pappa igen.
Mamma åkte ut först.
Pappa och jag satt å tjata på en timme extra..
Nu gav vi upp.
Pengarna bara växte för oss båda.
Men han vann ändå.
Han fick något på 30 miljoner.
jag hade något på 10 bara..
Men ändå.
Alla frågor om kyrkor å skit som jag inte alls har någon koll på..
DET hade pappa..
Han kunde fasen svara rätt på 98% av frågorna..
Till slut började han fråga om han skulle ställa barnfrågan..
Hmmm....
Nu ska jag som sagt lägga mig för att kliva upp tidigt imorgon..
Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback