Fredag

då har man varit i sundbyholm för första gången :P
Mycket bra bad för hundar och människor.
så sen när jag kommer tillbaka kommer jag nog åka dit och bada mera.
Har också gjort min kycklingsallad som var jätte gooood :D
Så nu är hundar och jag nöjd med lite svalkande vatten.
Hundarna torkade jätte snabbt efter badet.
vi satt och åt en glass efteråt.
Å Lilly å Devil var så gott som helt torr..
Ebbe han har lite mer hull att torka ;)
Så resten av kvällen blir till att slappa..
för imorrn å på sönda blir de till att
städa
packa
tvätta.
Så de kommer nog ta sin lilla tid..
Jag är iaf jätte nöjd med att mina hundar badade.
De brukar de inte göra.
Lilly var som fisken i vattnet hon.
Men tro hon blev lite frusen på slutet då ser hon lite bitter ut :P


Lilly, Devil o lite av Ebbe


Lilly


Ebbe hittade bollen före Devil ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Åh, vad härligt att bada! :P

Badade du och Lina också? Kallt i vattnet? :P Jag hänger gärna på någon gång till badet ;)

2011-06-11 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback