Lördag

Igår kväll kom min Prins hit.
Han ljög och sa att han var på väg till sollefteå.
och rätt vad de är så står han på balkongen!
lortig var han också.
Så han fick gå raka spåret in i duschen.
Sedan tog vi en sväng till morbror där han var i stugan.
Vi satt där och surrade på en stund..
Trodde jag.
vi var där till 1 på natten.
Robin hade fått lite bira där så ja fick köra hem...
Tur vi körde fin passaten så de fanns AC.
Härregud va varmt de är om dagarna nu..
Robin somnade som en stock på väg hem i bilen.
Så de var bara att gå å lägga sig när vi kom hem.

Idag har vi inte heller gjort så värst mycket.
Robin skulle åka tidigt men han for runt 8 ikväll :D
Vi for iväg och kollade runt lite sen så for vi till Jula för leif och octavio skulle handla massa saker.
Sen lunchade vi.
Tänkte äta inne i stan.
Men när vi såg alla människor svimmade vi nästan.
Det var ju studenten idag och det vimlade av människor.
Så de blev en lunch på ett proppfullt nattkröken istället..
Sen gjorde vi inte så mycket.
La oss och sov en stund när vi kom hem igen för de var så otroligt varmt.
vaknade sedan igen runt 4 och ja började städa lite å sortera upp tvätt.
Sen kollade vi lite på tv och fastnade i en film som slutade 8.
Så nu har jag slängt in tvätten och robin har åkt iväg.
Så nu blir de till att lägga i växel 6 och städa och tvätta.
Blir nog inte klar ikväll så får ta och fortsätta imorgon.

Känner på mig redan nu att de lär inte bli mycket sömn ikväll...
Ett jäkla liv utanför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback