Onsdag

Jaha..
Då har man varit på skolan en sväng idag igen.
Lämnade in sista inlämningsuppgiften idag!
Såååå otroligt skönt! den ska inte lämnas in egentligen förräns om ca 2 veckor.
Så för en gångs skull så är jag NÖJD!
Som vanligt så följde jenny med hem en stund och vi gick igenom en gammal tenta.
Ändå kändes de som om vi inte fattade särskilt mycket av den ändå.
Bara att hoppas på att man fattar när man sitter där själv :P
När jenny for härifrån så la jag mig en stund.
väldas ovanligt :P
Blev inte så lång tupplur men ändå :P
Sitter just nu i vardagsrummet där det är som svalast.
Kan inte fatta att de är så otroligt varmt..
Man är inte van ändå även fast man bott här nere i 2,5 år!
helt otroligt.
SNART HEMMA IGEN!
längtar som fan.
så sista året kommer nog bara springa iväg.
Men ska titta lite på tv och ta en dusch tror jag.
Och citronvatten är ett måste! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback