Onsdag

Första dagen för denna gång på jobbet.
gick faktiskt bra.
inga stora fel har jag gjort idag.
mycket stolt över mig själv ;P.
Tog en cykeltur..
jag och mamma imorse med hundarna.
ebbe tyckte de var jätte roligt.
när han var liten var han ju alltid med när mamma cyklade med tindra.
fast då fick han förståss sitta i korgen fastspänd :P
men han var nog lika glad för det :D
När jag kom hem från jobbet idag så plockade jag upp lite grejs.
kopplade in wiit å så.
så pappa och jag har provat alla möjliga olika spel som ja hade med mig :P
Så nu är klockan mycket.
Jag ska jobba imorrn med så det är bäst att man är utvilad!
man måste ju få sin skönhetsömn.
11-19 imorgon.
det kommer att kännas på ryggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback