Söndag

Jaa gud vad man packar...
Hmm...
Ne men jag har faktiskt packat ner en hel väska med kläder.
Så det är inte så mycket mer.
Har lite mer kläder som ska med sen är de bara dator o wii å sånna prylar ;).
Har iaf packat ner de viktigaste ;)


Så där får de sitta nu tills imorrn ;)
Får se vilken tid de blir att vi åker.
Men antaligen på kvällen eller på tisdag morgon.
Då stannar vi i sthlm över natten om de blir så.
Om jag är duktig idag och städa och fixar allt jag ska så får jag en belöning.


Jordgubbar och glass..
I värmen..
Såååå gott.

Har också varit och inhandlat en solstol.
Eller snare 2 stycken.
en till mig själv och en till robin/jenny ;P
De får slåss om den när de är här.
Och eftersom de inte är här samtidigt så blir de perfekt ;)

Det blev dock jennys färg..
Men ändå de behöver inte Robin veta ;P

NUUU måste ja städa så jag får nå jordgubbar någongång ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Och hundarna sitter kvar i väskan? ;) Jag kan tänka mig att Ebbe sitter kvar så han är säker på att du inte glömmer honom! ;) hehe

Det var väl en otrolig tur att jag och robin nästan aldrig är där samtidigt ;) En mycket bra val av färg om jag får säga :P hehe ;)

2011-06-13 @ 06:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback