Söndag

Ja i fredags jobbade man.
Lilla <3 stog och väntade när man slutade.
Så han har varit här hela helgen för engångsskull.
Så Linus och Putte kom på besök och vi provade sollefteåspelet.
Tyckte de var rätt roligt iaf.
blev en ganska tidig kväll.
mest eftersom robin varit uppe väldigt tidigt och jag själv hade jobbat hela dagen.
Robin hade redan börja snarka när jag gick och la mig.
lätt att somna då.
Men de gick väl till slut.

Igår då så for vi iväg till graninge en sväng och surra o glodde runt lite :P
sen grillade vi lite på kvällen o sen så åkte vi också till ramsele.
skulle hämta ett gasol kylskåp där men gasolen fungerade inte på de kylskåpet.
Aja vi fick ju visning av robin i ramsele iaf :D
Blev en lite senare den natten.
for runt och glodde ett bra tag.
for tillbaka till stan och sen tillbaka till ramsele..
en gång till :P

Sen idag så började dagen med att åka till Jonte.
Robin skulle klippa sig.
Sen så for vi en sväng till graninge för att hämta min bil
och sedan for vi till stan för att äta en pizza innan robin skulle åka.
Sen hämtade jag upp fisen å puttefnask på djupön.
Sen skulle vi spela lite kubb men de såg bra svart ut ute.
Så vi gick in å spelade lite wii.
och sedan for vi till sibylla och tog en milkshake och raggade runt på stan :P
Lyssnade lite på gammal musik i bilen.
Blev lite nostalgisk :D

Har nyss slutat spela sollefteåspelet med mamma och pappa.
Mamma vann..
Jag fick alla dumma saker som att jag fick betala massa skatt å skit :P
Men ja var ju bank så ja var ju med lite ändå ;P

Så nu ska ja lägga mig och sova
för imorrn är det en ny dag.

Vi fick också en otroligt rolig miss på en av frågorna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback