Söndag

Hmm få se nu.
Igår skulle vi på Brolle.
Men när vi hörde inträdet så sket vi i det.
Sen började vi spela kubb istället.
Ja men då hade vi ju hört att så många skulle dit.
Så vi tog också bilen och drog dit :D.
Jag tyckte de inte var så jätte mycket folk.
Men de är ju jag.
Var ioförsig inte inne på själva uppträdandet.
Men efteråt och innan var de dött.
Så kom hem inatt kanske runt 1.
Något trött imorse när man var tvungen att kliva upp för att städa.
Mamma o pappa komma ju hem idag!!!!
De gick ganska snabbt och smidigt.
Började jobba 11.
Så jag är ganska trött och slut nu.
slutade 19.
Har nu tagit mig en macka.
Snart kommer kenny hoppas jag på.
och vi ska åka och titta på en bil.
Audi så klart.
Få väl se.
Måste ju byta upp mig när jag utökar familjen så bra!
2 hundar i en liten bil är inge bra.
Så ska kolla på en kombi..
gillar inte kombi egentligen så jag håller tummarna att ja faller för den.

Så nu ska vi visa lite bilder från helgen.


De vackra hundarna Lilly, Ebbe, Tindra o Bosse


Svensk sommar. (bild på regn) ;P


Ja for som sagt till Junsele för å kolla på nå folk ;P


Här står Linus, Jag och Therese på grönbete.


Finns mycke galet folk i Junsele.
Polisen var väl förberedd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback