Tisdag

Härregud vad tiden går fort.
Den bara springer fram..
Snart sitter man i en varm bil på väg till Sollefteå också.
Hoppas på en liten regning dag på måndag.
Så helgen innebär mycket städa..
och Packa så klart.
Ska försöka att inte ta med mig allt för mycket kläder hem..
Utan köpa nya helt enkelt..
Men jag är inte allt för duktig på det.

Helt slut idag så har inte gjort något.
Det är jätte varmt både ute och inne.
Hundarna håller på att smälta bort.
Vardagsrummet är enda rummet de kan vara i som är någorlunda svalt.

Var nyss ute en sväng men fick vända om för hundarna flåsade så mycket.
helt otroligt vad varmt det är.
kan inte ens tänka mig hur de känns att ha denna päls..

Så nu ska jag ta en svalkande dusch..
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback