Tisdag

Igår var man ledig då.
Tog en sväng till sundsvall å var väl hemma runt 21.
blev en lång dag.
Idag har man jobbat igen.
8-13
Inte så farligt.
Mycket skönt.
Imorgon blir de samma sak.
8-13.
var iväg och åt en pizzamacka med linus i kramfors på sylos efter jobbet.
gasade på som attans för vi skulle hinna på bildemonteringen innan de stängde.
Stressigt stressigt.
och helt plötsligt när jag kommer fram har de gjort om vägen så ja inte hittar dit.
pinsamt.
fick ringa till dom och höra efter var de ligger någonstans :/.
Men fram kom jag
och så fick ja min grej jag skulle ha till audin också :D
du vet ibland är man duktig :D
Hundarna har nyss fått mat också.
så nu tror jag bara att jag ska ligga å fisa hela kvällen :P
kolla om jag hittar någon bra film att glo på.
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback