Tisdag

I söndags kväll fick jag besök!
Så Robin har varit här tills imorse!
Den ni!
Så igår drog vi iväg en sväng till sthlm för att kolla på rally.
Robins kusiner var där så vi hejjade en sväng.
Härregud vad dammigt det blev!
mina svarta skor blev grå..
och när jag snöt mig hemma var de kolsvart!!!
uschh.. :p
tyckte bara att ni skulle veta det.. :P
För övrigt tyckte jag det var skit roligt!
Men det var så otroligt brännande varmt i solen.
Så en viss person blev lite less ;P
Så vi körde hem jonte och åt lite lunch..
Sen fick jag köra hem för Robin blev trötter.
Hundarna hade blivit rastade mitt i dagen!
Tackar för det!

Så sen när vi kom hem gjorde vi inte så mycket mer
Robin la sig och sov en stund till och jag satt och solade bort mina t-shirt armar jag fått under förmiddagen.
Vi for iväg till Ica Maxi för att hitta nå gott att äta.
Nå vattenmelon eller jordgubbar eller så..
Men det var slut så de bara skrek om det.
Så de blev en juice istället :p

Så nu är vi tillbaka till vardagen igen..
Skola idag..
Får se hur länge man orkar idag.
Ser ut att bli otroligt varmt idag också..

Hörs! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback