Torsdag

Ja då har man städat klart lägenheten.
Måste snart ta och planera lite vad jag ska ta med mig till sollefteå.
Och hur jag ska få med allt till sollefteå.
Det är egentligen största problemet ;P
så nu har jag inte så mycket mer för mig.
Skönt att bara sitta å ta de lugnt ett slag.
Tänker faktiskt inte göra någon läxa idag.
Allting får vänta till helgen tror jag.
Om jag har nån tid över förståss.
Men troligen så har jag det.
Det kommer bli jätte varmt här i helgen så då passar det bra med att sitta på balkongen och läsa lite.
Nu när de är en molnig idag så tänkte ja passa på att vara ute med hundarna.
Det är som hel dumt att gå ut med dem när de är 30+ ute.
Nu fläktar det ju lite också.
så det är toppen idag.
Känner mig lite lätt spidad också :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback