Torsdag

Skola på förmiddagen.
Inga skattepengar :(
Less jag blev.
Jag och Jenny hade planerat en shopping dag om jag hade fått pengar.
Vi kom hem vid lunch och jag skulle betala en räkning.
Jag hade fått skattepengarna då!!
10500 Det är en härlig summa! :D
Dock försvinner en hel del till datorn.
Men lite kunde ja iaf shoppa lite kläder för ;)
Var egentligen ute efter en bikini bara å de hittade jag!! :D
Fanns på Twilfit :D



Hittade också piratbyxor som jag letat efter på Intersport.
Dock inte riktigt de ja ville ha men de fick duga för sommaren iaf.
hoppas på att köpa ett par jeans också.
Men de får bli hemma i sollefteå :D



Sen till slut så hittade jag en klänning som ja inte ens skulle ha..
blev bara ett impuls köp och jag hoppas jag kommer att använda den i sommar.
Den hittades på HM.
Ganska söt tyckte jag.
Men båda jag och Jenny håller med om att man inte ska använda shorts under ;P



Så nu blir de till att äta lite mat innan man stoppar i sig lite godis.
För idag har jag HELG!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Det är vad jag kallar en lyckad shopping ;) Glöm inte att inte ha svarta trosor under klänningen också! :P

2011-06-10 @ 06:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback