Torsdag

Ja jobb idag igen då.
8-13
Men nu är de slut med sånna fin tider.
Kommer väl nåra fler framöver också.
Men imorrn är de mellan 12 och 18.
Eftersom de är midsommar stänger vi klockan 18.
Så de kommer väl bli lugnt efter det.
Mysa med mina älsklingar bara.
Robin är på gotland.
Mamma o pappa har åkt ner till eskilstuna.
Så vi är helt ensam här i huset.
Så idag när jag kom hem for vi ner och shoppade åt pappa.
han har gått ner så mycket i vikt att han inte kan ha sina kläder längre.
Han hittade så mycket kläder så de är galet!
3 pike tröjor, 2 shorts, 1 par jeans piratbyxor, 3 par jeans långa, 3 skjortor, 2 st 4pack strumpor och ett bälte.
Önskar verkligen att man kunde hitta så mycket kläder!
Sällan jag hittar kläder..
och på ett å samma ställe dessutom.
Man skulle ha blivit kille istället.....

Hundarna har nyss fått käk så snart ska vi ta och gå en mysig kvälls prommis.
hoppas på bärre väder så man håller sig glader.
Annars tro ja att jag åker och solar imorrn.
om de är öppet.
Höres vidare imorrn!

Glad midsommar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback