Fredag

Ja då har man varit ytterligare en dag i skolan.
Mycket svammel har läraren för sig....
Men man tar sig igenom förmiddagen med en coca cola.
Då somnar man iaf inte.
Jenny följde med hem som vanligt och vi satte oss genast med uppgifterna.
Sedan tyckte vi att vi varit så otroligt duktiga.
Så vi tog också en sväng till Öb för att handla lite onödiga saker :D
Passade också på att gå in på nightmare outlet tro ja de heter.
Lite billiga kläder så där.
Passade på att köpa lite slappis t-shirts.

Tog också mig en sväng förbi willys på hemvägen och köpte kok korv.
Så de blev korv med bröd när jag kom hem.

Sedan har jag varit ute en sväng med hundarna och hittade massa klibbiga djur.


Har också nu suttit och skakat av skräck när åskan passerade!
Så den är väl i sthlm om en stund..
hatar verkligen åska.
kommer tätt efter äckliga fästingar!

Nu ska jag gå å ta mig nå gott för att lugna mina nerver.
Och ta och stoppa i alla kontakter som jag sprang och slet ut..
ussssch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback