Onsdag

Ja tänkte komma tillbaka och klaga lite mera...
Inlägget innan var inte så detaljerat..
Men iaf..
Skolan känns bara blä...
För att..
när man för en gångs skull känner att man har orken till att göra uppgifter.
Då skjuter han fram uppgifterna bara för att alla andra inte orkar..
Även fast de egentligen ska vara inlämnade redan..
Alltid hoppar vi tillbaka till pass 1-2 medans vi är på 7-8?
Det gör mig bara så irriterad..
När andra anstränger sig för att klart uppgifterna efter varje pass...

Sen är de släkten som vanligt.
Farmor ligger på sjukhus med ett opererat knä..
Farfar lades in idag för att han ska operara bort en njure imorrn som det är cancer i..
å här sitter man 52 mil ifrån och kan inte ens säga HEJ!
Också vääldigt irriterande.

Det där med att sitta 52 mil bort..
Som ni såg så tog vi bort våran gamla katt..
Tro de blir att jag haft henne sen jag var 5 år till nu då..
sp de blir någongång 1994-2011 det är en ganska lång tid tycker jag.
Det finns så många minnen av henne hemma..
Och där är jag inte heller..
Fina skrek alltid när hon hade varit på toa och gjort ifrån sig.
Det får man inte heller höra nå mera.

Så därför kände jag att jag ville göra en tatuering.
Som då ska symbolisera de djur som jag tyckt väldigt mycket om.
Så funderade på att göra regnbågsbron på något slags vis.
ni som inte har läst den eller saknar ett djur kan ju googla den.
Har bara lite svårt att fantisera hur den skulle kunna se ut så imorrn kanske ja får ett förslag..

SÅ nu ska ja bara lägga mig och glo på tv och verkligen inte göra något.
Har faktiskt anstängt mig idag genom att tvätta!!
de ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback