Tisdag

Tagit mig i kragen nu så här på morron.
Måste verkligen röja upp här.
Det såg verkligen förjävligt ut.
Får väl se hur länge det håller i sig.
Det är väl bra så länge det varar.
Längtar verkligen tills jag ska flytta.
Då kommer mycket prylar bara åka bort.
Vad ska man med allt rat till?
Allt jag har uppe i förrådet..
VAD ska jag med det till?
Ett helt förråd och jag vet inte ens vad jag har där uppe.
Inget som jag saknar iaf.
Men jag har ju ett helt år till på mig att samla på mig grejer..
Sen blir de till att slänga allt skrot.

Ne nu ska ja fortsätta städa.
Det går sakta med säkert framåt.

Det är ju också inte helt fel om man skulle haft en utedag.
Det är 27.1 i skuggan.
Men de får va som de är.
Måste passa på att städa när ja känner att ja kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback