Tisdag

Idag har jag faktiskt lyckats med att städa det mesta!
Har tagit hallen, vardagsrummet och sovrummet.
dammtorkat, dammsugit och skurat golven.
Sen blev jag så klart jätte trött.
så jag la mig och sov en stund.
Sedan när jag vaknade var de dags för middag.
så då tog jag och gjorde lite korvstroganoff och ris.
Passade på att göra en omgång dumlekakor när jag ändå kockade
Det har varit helt olidligt för hundarna att gå ut på prommis idag så vi har inte gått så långa prommisar.
verkligen jätte varmt idag.
Så tänkte att ja tar en nu när de är lite svalare istället.
Så vi skickade sms till Devil o gick en sväng till hundparken.
Sen gick vi vidare och tog en prommis i skogen.
Där blev vi måltid till alla djuren istället.
Jäklar vad mygg det var!
Har miljoner bett på kroppen nu!

Så nu ska ja ta lite citronvatten och en dumlekaka :D
Skola imorrn igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback