Torsdag

Jag vet inte vad det är med mig..
Är så otroligt trött hela tiden.
Sover också hela tiden.
Så fort ja sätter mig i soffan så somnar ja 2-3 timmar.
Helt otroligt att man kan somna sen när man lägger sig också.

Har nyss kommit hem från att ha suttit i en tatueringsstudio i 3 timmar :D
Det var dock inte jag som blev tatuerad :P
Himla trevligt och roligt folk där!
Fick ett bra förslag iaf på en tatuering och var den ska sitta...
Tänkte ta och skriva upp alla tatueringar som jag vill ha:

1. Ebbe (på överarmen)
2. Regnbågsbron (på höften) i samråd med tatuerare.
3. Blommor (på sidan på magen)
4. vill också ha något på benet som ja inte kommer ihåg just nu vad det är.
5. Vill också fylla ut tateringen på skulderbladet.

Innan jag gjort alla dessa tatureringar kommer jag att se ut som ett målat plakat :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback