Måndag

Ja då har man varit hem en sväng då.
Stressig tripp som vanligt..
Men jag hann med de vilktigaste iaf..
Hälsa på farfar..
Det var ju därför mesta dels jag for hem..

Det hände lite mer i lilla Sollefteå..
På onsdagen när man kom hem var de att bara åka iväg och kolla zumba..
Var ju tungen och se hur duktig mamma blivit nu efter ett tags träning.
gick fin fint..
Endast att jag började filma henne när hon tappade bort sig ;P
men de var inte så farligt..
Alla har fått sig ett gott skratt nu iaf ;P.

Så sen var jag iväg och skulle klippa mig..
Men de blev nästan en hel make over :P
Blev lite ny färg i också..
HELT oplanerat :P
Men sen for vi på gravarna i hammarn och sen en sväng till morfar..
Svängde in till farfar en sväng och kollade läget..
Men han mådde inte allt för bra..
Så for vi in till farmorsgrav och tände ljus också..
hade dock slocknat när jag och pappa var dit på lördagen..
Men de var ju bara att tända..
Sen for vi till farfar en sväng och fikade fikat vi hade med oss..
Satt och surra lite och sen handlade vi lite innan vi åkte hem igen..
På kvällen där var de att åka till Graninge Igen för att gå till kyrka..
Minnesgudtjänst..
å självklart satte man igång och lipa igen...
fick iaf med mig ljuset hem som de tände för farmor.
ska köpa en fin ljusstake till den också.
sen var de söndag och hemresa..
som man gick och väntade på hela dagen som inte blev förrän mot eftermiddagen..
Så klart..
Men nu är vi hemma iaf..

Praktik idag..
Gick fin fint..
Är inte ens trött än :P
Så nu är de bara att köra gärnet medans batterierna är laddade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback