Söndag

Härregud så tiden går fort.
Tycker inte att jag hinner med något..
Men idag är en bra dag faktiskt.
Känns som en mycket bra dag.
Dock är farfar jätte sjuk..
Men..
Har städat imorse.
Plockat lite..
dammsugit
och skurat golven.
Tagit en prommis med hundarna
som de älskar skogen..
Har lite funderingar på vad jag ska göra på morgondagens lektion..
det ska vara en introduktion på diagram..
Ska fundera lite..
Sen kommer "grannen" över :P
Det var ett tag sen vi var grannar :P
Och nu flyttar hon hem till gävle igen när hon nu är klar till jul!
Kan ni fatta!
Snart är jag också klar!
Då är de bara till att börja jobba..
Lyckat..


Kommentarer
Postat av: Ylva Westerlund

Första gången jag är inne här, tråkigt med farfar, härligt med skogen å hundarna, besök igår och kommentaren när dom såg min Tora var: en tunna på fyra ben!!! Härligt att du snart e klar

2011-11-13 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback