Måndag

Första praktikdagen avklarad!
Jag överlevde!
Och jag kände mig inte så jätte trött när jag kom hem heller..
Trodde jag..
Nu känner jag hur huvudvärken kommer smygandes..
Robin ringde mig i natt runt 4 tiden..
Han kunde inte sova..
Han hade svetsat tidigare på dagen..
och duktig som han är så har man inga skyddsglasögon..
Så han hade fått en gnista i ögat..
Så han fick gnälla av sig lite och sen somna han om ;P
De gjorde jag med..
Somnade på direkten.
tror jag kommer somna som en stock jag med nu.
Ska kolla på 1an snart.
något som tydligen ska vara bra :P
Så de blir upp till bevis :P
Ska ta och gå ut med vovvarna lite snart.
så de får pinka en sista gång innan läggdags.
de har redan lagt sig för att sova men de blir bara att kliva upp igen..
funderar och funderar..
var ska man bo?
Hur ska man bo?
var ska man jobba?
Måste bestämma mig NU!
Denna gång på praktiken ska ja iaf få prova på å vara i en 3a igen..
Kan bli riktigt nice.
Har haft den hårda skolan nu ett tag..
Så ska bli intressant och se om de är lika tuffa där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback