Måndag

 Då var helgen över..
Länge nu till nästa helg...
Fast ingen helg slår den som varit nu..
Klart bästa på mycket länge!

Onsdag packade jag och for till sthlm.
torsdagen satt jag i Robins husvagn och skrev tenta..
Eller ja skulle göra det men blev inte så mycket...
men sen iaf på torsdagen for vi tillbaka hit till eskilstuna..

sen så på Fredagmorgon drog vi ner till UDDEVALLA.
Bror och jennie var ledig så vi passade på.
väl framme så är de en bror som knappt kan gå..
han hade så ont i ryggen.
Men dagen flöt snabbt förbi.
jag och robin var ute en sväng på torp och grejade lite.
Hela familjen myste framför tvn på kvällen med fredagsmys.

Lördag
Duscha
Snabbis på stan
Fika
Hem
Hemmagjord Pizza
 Tv
Kinect
Spela kort
Sova
Dagen bara sprang förbi..
och rätt var det var så var det ..

Söndag....
Med hemresa..
hemma i eskilstuna igen så la vi oss och sov en stund..
för självklart lyckades jag bli sjuk..
och såg bara allmänt död ut på söndagen..
men de var de värt!
Iväg och åt mat..
Sen blev det en sväng till stockholm igen..
då för att hämta min bil..
Sen när jag kommit hem runt 9 undefär så fick jag sätta mig med redovisningen.
Som då var idag..

Måndag.
Redovisningen på skolan..
Orkade inte stanna eftermiddagen..
så tog bilen och åkte och handla all mat som inte fanns här..
Men nu har jag mat resten av livet tror jag..
men har ingen jätte matlust..
men aja..
har skrivit lite på min rapport nu och känner mig allmänt duktig!
Så nu ska ja belöna mig själv med TV!
Höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback