Söndag

Tack och lov är det snart ett nytt år.
fick ett tråkigt besked om min farfar också.
Det blir bara värre och värre med allting..
Tur att mina hundar är friska och nöjda nu iaf.
Det enda är väl att "matte" skulle haft lite mer ork och glädje i träningen.
Det sitter väldigt trögt..

Jag har iaf bestämt att jag ska åka hem på onsdag en sväng..
En snabbis..
Har lite ärenden att göra..

Igår städade jag djupt i lägenheten.
Inte i skåp och sånt men dammtorka osv.
Har bara köket kvar nu.
Tänkte ta det nu idag..
Orkade inte igår..
Så ska dra fram spisen och rengöra å så där bak också.

Men nu ska jag kolla färdigt på Graven..
väldigt seg tycker jag den verkar..
Händer inte mycket..
Men men..
Snart är det gjort iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback