torsdag

En härlig dag idag.
Men en person ville inte lämna mitt huvud idag.
Det spelar ingen roll vad jag gjorde eller vilken låt jag lyssnade på.
Ibland önskar man att man kunde ringa till himlen.
bara för att säga att jag sakar dig.

Jag tog en lugn morgon.
Med en lugn frukost.
Sen blev de skogen med hundarna..
Som de älskar skogen!

     


  

Sen när vi kom hem har vi pluggat lite begrepp..
Jag vet inte hur många det är men många är det..
vet inte hur jag ska kunna plugga in alla :S...
Men sen kom Jenny hit en stund..
Så vi färgade lite hår..
Sen gick vi bort till skolan och lämnade tentan..
Det är den bättre tentan..
Hatar att sitta på en salstenta...
Så nu sitter vi här då..
Tänkte lägga upp lite diverse bilder som fanns på mobilen..
På hundarna så klart ;P
Hörs!
:D

  

  

                                                          (Måste köpa en sacksäck till ebbe!)




Jag vill ha en tatuering nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback