Fredag

Nu har jag städat och plockat lite..
Klockan 1 börjar tvättningen..
Så tänkte hinna klart med så mycket som möjligt innan..
Men det var ju att hoppas på för mycket..
Har endast gjort sovrummet och vardagsrummet..
Har köket, hallen och toan kvar..
Tur att de är små utrymmen kvar :P
Har renbäddat i sängen och dammtorkat alla ytor!
Så de klart de tar väl sin tid..
har dammsugit och skurat golven med..
Men nu ska jag nog ta en liten paus och ta mig något att äta..
Sen ikväll blir det nog en filmkväll tror jag!
När jag tvättat klart runt 4 då ska jag iväg å göra några ärenden men sen så.
Har egentligen hela helgen på mig att städa..
Men kan vara skönt om de blir klart idag också :P
vi får se hur det går..
fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback