Lördag

Som sagt..
Blev tvättning nu på förrmiddagen istället..
Igår var jag iväg på en snabb liten shoppingrunda.
Först var jag iväg på öb bara för att hitta nå kul..
Blev inge roligt där..
Hittade bara rosa bajspåsar till Lilly :D
Sen var jag iväg på Jysk och köpte ett nytt duntäcke.
Var så less på mitt gamla som håller på att rasa sönder..
och det var ju lämpligt att jag hade fått ett presentkort där av bror med familj för flera år sen.. :P
Jag hade redan handlat lite på presentkortet och hade 200:- kvar.
Så jag behövde endast betala 50:- för täcke och kudde! :D
tyckte jag var en bra deal :P
jo just de.
Bytte även ut min soda stream patron också.
den andra var helt slut..
Så nu kan jag göra vatten igen :D
var också iväg och köpte hundmat.
Passade även på att köpa en tandstensskrapa!
Så imorse skrapade jag tandsten på endast en hund.
Ebbe busen.
Lilly hade ingen tandsten för ja har för mig att jag skrapade de för ett tag sen.
Men måste ha glömt ebbe då.
För han hade tandsten.
men skönt nu iaf har man en egen..
Slipper jag borsta tänderna på hundarna som de verkligen inte gillar..
Så ska köpa lite hundben nu också när vi är tillbaka.
Har bara nå dumma ben som går sönder bara man tittar på dom..
Men det är ju snart hundmässan också!
Standard är ju att åka dit..
Så lär väl bli det i år igen :D
Nu ska jag iväg ner i källaren igen och hämta mera tvätt och sedan ska jag gå en tur med hundarna..
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback