Lördag

Livet är underbart!!!
Eller INTE!!
Jag önskar så innerligt att detta jävla skit år var över!!
Det som inte har hänt hittills kommer iaf att hända..
Speciellt idag är jag på ett skit humör..
Allting började häromdagen..
Mådde jätte dåligt..
Sen fick jag feber..
Och igår kväll kände jag mig ganska frisk..
För jag kunde inte somna på kvällen..
Då vaknar jag av någon anledning klockan 3 på natten..
Av att någon står och glor in i mitt vardagsrum..
Jag ser det från mitt sovrum..
kliver upp och drar ner persiennerna..
Men ändå!
Vem står och glor så på ett rum?!

Sen imorse..
Vaknade man pigg och glad.
solen skiner och hundarna understimulerade..
Så passa på att fara till bruks och träna..
Kommer till bilen..
Och vad får jag se då??

Någon har verkligen haft jätte roligt med min bil..
Min bil får fan aldrig vara i fred!!

Någon har backat in med en dragkrok i sidan på förardörren..
Repat ena sidan med något vasst...
Hoppat från taket ner på huven...
och nu detta..
Som antagligen inte går att ta bort utan att lacken följer med..
FY FAN

Sen när jag är påväg till bruks..
Stannar jag för att tanka..
Arg som ett BI.
Och en kärring tutar på mig för att ja stog lite ivägen..
Så flyttar lite på mig för att vänta på min tur..
VAD tror du kärring jäveln gör?!
Jo hon snor min tankning!!!!
Fy fan jag tänkte så väl skälla ut henne på plats!!
Men hon hade små barn med sig..
Men så arg arg arg..
Så tror jag går och lägger mig!
Resten av året!!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback