Lördag

Vilken dag!
Imorse var ja på prommis.
Skulle tvätta men så blidde de inte..
Efter prommisen blev de en dusch.
Sen blev de shopping istället :D
i erikslund västerås..
Så har knäppa lite på de ja shoppat idag :P

    

         

     

Ja var väl allt skulle ja tro..
men hur jäkla dum är man..
Köpte bara ett par jeans..
dom var ju jätte billiga..
åå suck..
får ta och gå på stan en sväng någon dag också..
måste ju ha flera jeans..
vattenkokaren behöver jag för min knapp har blivit konstig på den jag har..
Den har typ gått sönder..
är rädd att få en stöt när jag slår på den..
så köpte en ny..
billig en..
för så ofta dricker jag ju inte te :P
Nu tror jag att jag måste vila mina fötter lite..
för aj så trött jag blev i dom :D
Men de är bra..
Å härregud va folk de var ute..
Man kunde ju inte se vad de fanns för saker..
blir nog en liten shopping tur i stan sen också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback