Måndag

Första dagen avklarad! :D
Helt okey..
Hade inte ätit någon frukost så var helt slut!
Men har nu köpt en mixer..
så nuuuu blir de frukost imorgon :).
Har köpt lite grejer till kylskåpet idag.. :P
var ju helt tomt!
Så köpte lite grönsaker och frukt..
goooott.
svenska äpplen blev de..
och lite nötter på det också.
vindruvor
morötter
massa gott gott..
När man blir sugen..
Alltid bra att ha..
har sån lust att rensa ur alla skåp och lådor..
tömma hela skiten i en kartong och ställa upp på vinden ;)..
En vacker dag när jag flyttar till en riktig lägenhet..
Ska jag rensa bort allt skit jag har :P
men just nu vill jag bara tömma lägenheten..
Så jag får plats med ny skit ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback