Onsdag

Skola på förmiddagen..
Sen hem å äta lite..
Men var inte allt för hungrig..
mest bara sugen på något..
men vad gör man inte..
Så då blev ja trött efter maten så la mig en stund..
Men vaknade med världens hosta.. :S
Hade bara sovit 10 min men de räkte långt å väl.
Så har nu gjort lite nytta i lägenheten..
Tycker det ser så ut att vara så mycket grejer överallt hela tiden...
Längtar faktiskt efter ett skrivbord..
Men de har man ju inget.
Eller ja jo ett i sollefteå men har ingen plats för det..
men nu är det bara 1 år kvar..
bara att stå ut..
Sen ska jag ha den perfekta lägenheten!
eller huset..
 beror på vad som finns på marknaden då ;).
Nu ska jag nog ta och gå en prommis med hundarna och sen göra ett litet ryck till..
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback