Söndag

Skulle läsa heeela söndagen egentligen...
Men de blev en pommis mitt på dan..
i skogen..
med devil och lilla bell.
Sen var ja lite hungrig och trött när jag kom hem..
Så tog lite nyponsoppa..
Å hej vad de gick..
Tittade i garderoben och får se bombnedslaget som blivit..
Så då bestämmer jag mig för att rensa..
Ta bort alla kläder som ja inte andvänder..
och även slänga sånna kläder som blivit noppiga och urtvättade..
Men som sagt..
jag är inte personen som slänger saker..
Tänk om jag saknar dom..
Så ja la dom i en säck i förrådet så länge..
Går ja inte dit å hämtar något plagg så..
Ja då vet jag att ja inte behöver ha de kvar..
Skulle verkligen behöva uppdatera hela garderoben..
Men känner inte att det är rätt mode just nu..
Har iaf ätit nu för en stund sedan..
Å ska väl ut med hundarna nu snart igen..
och sen tänker jag ta en varmt skönt baaaad :D
Sen blir de att börja morgondagen med nyponsoppa..
Kanske blir till att slänga massa annat rat då också :P
Ne nu ska vi inte hoppas för mycket..

  

Mina kära tjocktröjor som jag varit så rädd om...
Ja de flesta åkte iväg nu..
Förhoppningsvis kommer jag inte behöva dom heller :P
Men några fick ju stanna kvar..
För det är ju snart vinter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback