Tisdag

härregud var jag har ont i huvudet..

Igår gjorde jag och Jenny en tårta till Robin.
Han fyller år på onsdag men kunde inte åka dit då.
Så åkte dit med den igår istället.



Tyvärr fick jag inte ens smaka på den!
Det hanns som inte med..
När vi kommer fram till husvagnen..
Som Robin inte varit i på ett antal veckor..
Så har strömmen varit ur..
Han har självklart mat i frysen... :/
Vi har ingen aning om HUR länge strömmen varit av..
Men tillräckligt länge för att maten ska börja lukta..
Den såg inte allt för fräsh ut.....
Ingen av mig eller Robin klarade av att torka ur frysen..
Där mat hade runnit ur sina lådor..
Så vi fick ringa efter Jonte som kom som räddaren i nöden..
Vi lyfte ur skåpet så inte lukten skulle vara i husvagnen..
Självklart är jag så duktig också..
Vi öppnade lite fönster för att vädra lite..
Så när jag går där ute..
Slår jag självklart pannan i ett fönster..
FYYY Fan vad ont de gjorde!
Robin tyckte de såg ut som en extra hjärna...
Det förklarar nog huvudvärken idag..
Är så otroligt öm..
Kan inte skratta för då gör de ont..
Kan inte gäspa då dör jag!
Vi var inte klara med skåpet/städning förrän klockan 8.
Då skulle robin duscha..
Så vi for hem till Jonte..
Och sedan fortsatte vi till camera!!! :D

   

Det är då en biograf.
Så vi kollade på Jägarna 2.
Jag tror jag tyckte att den var helt okey.
Jag vet inte om jag hade lite för höga förhoppningar.
Men helheten var bra.
Jag var inte jätte sugen på att se just den..
hade en liten känsla av att se skräckfilm..
Men de var roligt att gå på bio iaf :D
Och som vanligt ska robin ha de största av allt..
Coca-colan till höger är på 1,2L medans den andra är "vanlig".
Vi var väl hemma runt så där halv 1.
Så de var bara att krypa till sängs när vi kom fram.
Faktiskt första gången jag sovit hela natten utan att vakna där.

Så imorse for jag hemöver runt halv 10.
For iväg först en sväng till robins jobb och åkte lite maskin :D
Riktigt roligt faktiskt..
men kan tänka mig att det är tråkigt i längden och sitta å göra samma å samma flera timmar varje dag.

Så nu ska jag ta och plugga lite tror jag..
Har sovit rätt mycket idag med..
Fattar inte varför jag är så trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback