Fredag

Ja dagen blev inte riiiiktigt som jag tänkt mig :P
väl på butik lilla syster..
ringer linus och vill åka på skroten i kramfors..
lämpligt eftersom robin också skulle ha grejer därifrån..
men de hade inte tid att ta fram dem..

men iaf..
vi åker dit..
och de hade lunch..
så vi åkte till dollar för att döda lite tid..
tillbaka till demonteringen..
sen iväg å äta på sylos!
in på dollar igen..
sen hem!
:P

på hemvägen tog vi MM också.
så ja vi hann med en himla massa saker..
men inga direkt bra sysslor för min del..

men tvätten är iaf klar..
men inte har jag dammsugit..
för när jag blev klar med tvätten blev de en prommis.
putte o linus följde också med.
blev broarna runt..

sen kom helen också hit med en liten present.
en inflyttningspresent.
en jätte fin lykta..
med ett doftljus till som var svart! :D
gott luktar de nu iaf :)

Så nu ska jag ta och sätta mig framför tvn ett tag.
sen så ska jag lägga mig och sova!
för imorgon är de jobb!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback