Fredag

Igår kväll när jag går ut med hundarna sista gången..
då upptäcker jag att cykel jäveln är stulen...
Den fick inte ens stå där i en vecka..
ååååååå...
nu ska jag inte ha någon cykel!
tänker ta bilen på jobbet HELA sommaren....
om nu inte den också blir stulen...

har tvättat lite mer idag..
eftersom jag var helt borta igår..
så de är snart klart..
sköönt..
sen ska jag följa med mamma och hellenpellen till butik lillasyster.
sen när jag kommer hem efter de!
då blir de att ta reda på torkad tvätt!

Sen ser ni..
så ska jag dammsuga lite så de är fint inför helgen..
då jag ska jobba...
men ändå..

Lördag: 11-16
Söndag: 11-18
Måndag: 11-18
Tisdag: 12-18


Fredag: 11-18


Måndag: 11-18


Så ser det ut än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback