Onsdag

Fortfarande sjuk :(
Trodde verkligen att jag skulle dö inatt.
har vaknat flera gånger och varit jätte snurrig..

Men när jag väl klivit upp..
duschat..
och tagit tabletter..
så piggnade jag till lite..
gick till statoil och köpte en nässpray..

Sen vid 12 tiden gick ja en sväng på stan med evve..
helt okey faktiskt..
inte helt död var jag :P
sen for vi iväg till kläddax..
jag skulle verkligen vilja köpa en massa saker!
men jag hittar verkligen INGENTING...
inte ens skorna som jag ville ha fanns..

det blev bara två helt vanligt vita linnen...
jätte roligt..

Nä nu ska jag nog ta och gå och sova lite till..
och hoppas på att jag inte vaknar av mina egna snarkningar..
men har tagit mycket nässpray idag så de borde hjälpa..

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback