Torsdag

OJOJOJ!!
VILKA dagar!
I tisdags när jag står och jobbar som mest..
så dyker världens underbaraste ungar upp!!
helt oväntat från ingenstans!

Den dagen var verkligen lång!
tyckte aldrig att jag skulle få sluta!
men sen så fick jag äntligen sluta..
hem snabbt som bara den och hämta hundarna och sen upp till mamma..
där då allihopa var samlade!

tillbaka hem fick jag med mig en liten gäst.
Ida ville sova hos mig.
Så kom Robin också o myste med oss.

Jobbigt läge bara att jobba onsdagen också :(
Men ändå..
Jobbade 13-18
Sen efter jobbet tog vi en pizza på remsles.
Sen for jag, robin, linus och MOA till timrå..
vi hade sett en soffa på blocket som jag var intresserad av..
så nu är jag en ägare till en hörnsoffa i skinn!

Moa och Robin sov hos mig inatt.
och imorse skulle de åka hemöver igen..
tråkigt!!!!!
SÅ typiskt när jag är ledig idag också..

Men då blir de en tur till Dollar Store med evelina istället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback