Lördag

Tror verkligen att jag håller på att bli sjuk..
eller så är hjärnan bara dum med mig..
jag orkar verkligen ingenting.
har ingen lust till någonting..
men har faktiskt lyckats tvätta idag..
tror det var 1 ½ vecka sen sist..
så det var en del..

imorgon kommer det iaf någon och hämtar mitt köksbord..
så idag har jag också burit ner bordet jag brukar ha på balkongen..
och ställt de inne i köket så länge :P
bättre än inget iaf :P
Det ska ju ändå ner sen.

Så nu tvättar jag klart och sen kommer jag krypa ner i säng.
somnar nog innan 10 ikväll..
och hoppas på en bättre dag imorgon.

Det konstiga var ändå att jag vaknade upp jätte pigg och humöret på topp..
Sen efter hundarna fått mat och morgon prommis..
så somnade kroppen om och orkade ingenting..
Men håller tummarna för en NY bra dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback